miercuri, 2 februarie 2011

Adevaratul Hip-Hop


                                               


Am hotarat sa scriu aceste randuri deoarece fiind adeptul stilului de muzica hip-hop,intr-o zi cautam pe YouTube cantareti de acest stil mai necunoscuti.Am fost foarte mirat cand am dat de niste cantareti de care nu auzisem pana atunci,fiind obisnuit doar cu BUG Mafia,Parazitii,Puya,Bitza si altii care sunt cunoscuti.Am vrut sa incerc ceva nou…Eram plictisit de acele melodii in care predominau “iarba”,”joint-urile”,unele cuvinte si chiar mesaje vulgare spuse fara rost.
Si asa mi-am pierdut seara de seara cautand melodii ale unor oameni care doresc sa se afirme avand niste mesaje pe care le pot numi  lectii de viata.
Fiind o fire mai sensibila fiecare vers pe care il rostea  Vescan,Nane,Veritasaga,Axes,Eli,Mr. Levy,Bullet,Arssura,Ad Litteram,DOC,Tranda,Spike,Gues Who,Nimeni altu,Criss Blaziny,Pretecst,Indiferent,Just Us,da'Cruz sau RimeZic(si lista ar mai continua si cu altii) pot spune ca ma “ma ungea” la suflet si ma linistea mult…
Mereu ma intreb cum de acesti oameni care canta din suflet nu pot sa se afirme iar altii cum ar fi Puya ,care se spune ca el canta rap este difuzat pe toate posturile de muzica romanesti.Oamenii din ziua de azi nu mai dau importanta sufletului fiind atrasi doar de injuraturi si mesaje negative.
Cu toate astea,eu va sfatuiesc  sa incercati si voi melodiile lor,pt cei care inca nu au auzit de ei pentru ca va spun ca veti fi placut surprinsi de acele melodii.

ASTEPT PARERI DE LA VOI…

Voi reveni in curand si cu alte postari !

9 comentarii:

  1. Frumos! Ai dreptate. Printr-o melodie rap trebuie să transmiţi un mesaj, multe melodii pot fi considerate adevărate poezii. Azi, prin a face o melodie rap mulţi se limitează la un negativ furat şi multe înjurături, dar nu asta e esenţa. Oricum, mult mai mulţi ascultă acel gen de rap comercial şi fără mesaj decât rap-ul adevărat cântat de cei enumeraţi de tine, unde intră şi Cedry2k

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ai dreptate, nu m-am gandit niciodata la asta, dar e adevarat. Si eu m-am saturat pana peste cap de Parazitii, Puya, si altii care isi promoveaza melodiile folosind cuvinte urate si vulgare. Si am ascultat de curand niste melodii de la tine si chiar mi-au placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. hei silviu !:*....frumoase melodii...ti.am zis ca.mi plac ! :D good luck. ANdrya.

    RăspundețiȘtergere
  4. ieeei\:D/..toata lumea iti da dreptate si eu sunt de acord :)..
    Dar sa mai postezi:-w..astept.:)
    si sa pui poza cu tine:D
    >:D< take care !:)

    RăspundețiȘtergere
  5. This is the most beautiful music from all the word ! ;)http://www.reteteleluicarlo.blogspot.com/ ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. lumea ta,parerea ta...fiecare cu parerea lui."Oamenii din ziua de azi nu mai dau importanta sufletului fiind atrasi doar de injuraturi si mesaje negative."....De ce as asculta rap care sa ma unga la suflet cand pot asculta Fuego de exemplu sau Angela Similea..:))
    Hip Hop-ul in ultima vreme sa diversificat de unde putem observa hip-hop-ul manelizat(gen puya)...si cateva trupe vechi ale caror cantareti ii consideri adevarati monstrii sacri(si si-au pastrat mesajul).In opinia mea acest gen de muzica ar trebui sa trezeasca "adormitul" nu sa-l adoarma si sa'l induca in transa incat sa uite de foame! MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  7. bravo :P,ASAI ITI DAU DREPTATE,CINEVA O TREBUIT SA SPUNA CHESTIA ASTA , ASA K .... BRAVO ASAI SUNT DE ACORD CU TINE:p

    RăspundețiȘtergere
  8. "Mesajul e evident,Romanii au talent"

    Bravo...felicitari pentru acest text!
    PS...la fel sunt si eu,o fire mai sensibila!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si cei de la Parazitii au niste melodii cu mesaj gen 'Noi vrem respect', 'Instigare la cultura', Mesaj pt. Europa'. Totusi mai bun e Guess Who. (fanu' nr. 1) :))

    RăspundețiȘtergere